Najczęściej zadawane pytania
W tej sekcji znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, które pomogą Ci rozwiać wszelkie wątpliwości.
Jeśli nie znajdziesz tu interesującej Cię odpowiedzi, skontaktuj się z nami mailowo lub telefonicznie.
Zawsze chętnie pomożemy!
Potrzebujesz pomocy?
Wyśłij nam wiadomość
Możesz też zadzwonić
10:00 do 18:00 to najlepsza pora
Zamówienia i Dostawa
Proces składania zamówienia w Miabox jest szybki oraz bardzo intuicyjne. Mając już wybrane produkty, wystarczy, że:
- dodasz je do koszyka, klikając przycisk „Dodaj do koszyka”;
- przejdziesz do podsumowania zamówienia i sprawdzisz, czy wszystko się zgadza;
- wybierzesz odpowiadającą Ci metodę dostawy oraz płatności;
- potwierdzisz zamówienie i dokonasz płatności.
Po zatwierdzeniu zamówienia otrzymasz od nas e-mail z jego podsumowaniem oraz numerem referencyjnym, który pozwoli Ci śledzić status jego realizacji.
W naszym sklepie możesz wygodnie zapłacić, korzystając kilku najbardziej popularnych metod płatności, a więc z:
- karty płatniczej (Visa, Mastercard, American Express);
- szybkiego przelewu online (Przelewy24, PayU);
- BLIK-a – jeśli korzystasz z bankowości mobilnej;
- przelewu tradycyjnego – w przypadku zamówień hurtowych lub indywidualnych ustaleń.
Płatność powinna zostać zaksięgowana w ciągu kilku minut (przy płatnościach elektronicznych) lub 1-2 dni roboczych (przy przelewie tradycyjnym).
Zamówienia standardowe realizujemy w ciągu 1-3 dni roboczych. W przypadku produktów personalizowanych lub większych zamówień, termin ich realizacji może się wydłużyć – o szczegółach będziemy informować Cię na bieżąco.
Jeśli potrzebujesz szybszej wysyłki, skontaktuj się z nami. Jeśli taka opcja będzie możliwa, postaramy się przyspieszyć realizację Twojego zamówienia.
Tak, ale tylko jeśli zamówienie nie zostało jeszcze wysłane. Jeśli zauważysz błąd w adresie lub chcesz zmienić miejsce doręczenia, jak najszybciej skontaktuj się z nami w celu dokonania niezbędnej zmiany. W tym celu możesz do nas napisać lub zadzwonić, podając numer zamówienia oraz poprawne dane adresowe.
Koszt dostawy przesyłki od MiaBox zależy od wybranego sposobu wysyłki oraz od kraju, do którego nasza paczka musi dotrzeć. W temacie dostaw możliwe są 3 opcje:
- kurier – koszt zależy od przewoźnika (szczegóły znajdziesz w koszyku, podczas finalizacji zamówienia);
- paczkomaty InPost – dostępne wyłącznie dla zamówień krajowych;
- darmowa dostawa – dostępna dla zamówień powyżej określonej kwoty (szczegóły w zakładce Pakiet korzyści).
Koszty dostawy zawsze są widoczne przed finalizacją zamówienia, więc cały czas będziesz mieć nad nimi pełną kontrolę.
Tak, MiaBox oferuje również wysyłkę międzynarodową. Obsługujemy większość krajów w Europie, a także wybrane destynacje poza kontynentem. Koszt dostawy zależy od kraju docelowego i jest wyliczany indywidualniew koszyku.
Jeśli chcesz zamówić większą ilość produktów do wysyłki międzynarodowej, skontaktuj się z nami. Możemy zaproponować Ci indywidualne rozwiązania logistyczne.
Po wysłaniu paczki otrzymasz od nas e-mail z numerem przesyłki oraz z linkiem do jej śledzenia. Dzięki temu w każdej chwili możesz sprawdzić, gdzie Twoje zamówienie znajduje się aktualnie.
Jeśli masz problem z przesyłką lub numer śledzenia nie działa, napisz do nas – pomożemy wyjaśnić sytuację.
Każda paczka jest przez nas pakowana ze szczególną pieczołowitością, jednak nie jesteśmy w stanie przewidzieć każdej sytuacji. Jeśli Twój produkt dotarł uszkodzony:
- zrób zdjęcia uszkodzonego produktu oraz opakowania samej przesyłki;
- skontaktuj się z nami, podając numer zamówienia i przesyłając zdjęcia;
- wspólnie znajdziemy rozwiązanie – uszkodzony produkt możemy wymienić na nowy lub zwrócić Ci pieniądze.
Bardzo zależy nam na Twojej satysfakcji, dlatego każde zgłoszenie potraktujemy indywidualnie i niezwykle poważnie.
Jak najbardziej. Jeśli z jakiegoś powodu nie czujesz się usatysfakcjonowany tym, co od nas otrzymałeś, masz pełnych 14 dni na zwrot nieużywanego produktu. Wystarczy tylko, że:
- skontaktujesz się z nami i poinformujesz o chęci zwrotu zakupionego towaru;
- odeślesz produkt w oryginalnym opakowaniu na nasz adres.
Po otrzymaniu zwrotu, cała suma za odesłany produkt wróci na Twoje konto. Pamiętaj jednak, że produkty personalizowane (np. świece z grawerem) nie podlegają zwrotowi, jeśli zostały wykonane na indywidualne zamówienie.
Tak, oferujemy również opcję pakowania prezentowego. Możesz skorzystać z gotowych już zestawów prezentowych lub dodać notatkę do zamówienia z informacją, że wybrany przez Ciebie produkt ma być zapakowany w odpowiedni sposób. Dodatkowo możemy dołączyć spersonalizowaną wiadomość od Ciebie dla obdarowanej osoby. Zestawy prezentowe od MiaBox to idealne rozwiązanie, jeśli chcesz podarować komuś wyjątkowy zapach, który wprowadzi harmonię i ciepło do jego wnętrza.
Twoje pomysły, nasze zapachy
To bardzo proste. Częścią naszej społeczności możesz zostać na kilka sposobów. Wystarczy że:
- będziesz obserwować nas w mediach społecznościowych – na Instagramie i Facebooku dzielimy się inspiracjami, nowościami i zakulisowymi momentami z naszej manufaktury;
- zapiszesz się do naszego newslettera – otrzymasz dostęp do ekskluzywnych treści, nowości i specjalnych ofert;
- będziesz brać udział w naszych wydarzeniach – możesz odwiedzać nas na targach, w których regularnie uczestniczymy.
Podziel się również z nami swoją opinią. Twoje recenzje i oceny pomogą nam udoskonalić produkty MiaBox i tworzyć nowe zapachowe doświadczenia.
Tak! Uwielbiamy współtworzyć zapachy z naszą społecznością. Jeśli masz pomysł na nową kompozycję:
- napisz do nas w mediach społecznościowych lub na e-mailem i podziel się swoją inspiracją;
- wybierzemy najciekawsze propozycje i przetestujemy je w naszej manufakturze;
- regularnie organizujemy głosowanie na nowe zapachy – śledź nasze profile, by mieć wpływ na to, co trafi do sprzedaży!
Dzięki Tobie nasza oferta ciągle się rozwija, pozostają blisko prawdziwym potrzebom miłośników naturalnych aromatów.
Jeśli kochasz nasze produkty i chcesz je promować, mamy dla Ciebie specjalny program ambasadorski! Co daje status ambasadora marki MiaBox? Przede wszystkim:
- możliwość testowania nowych zapachów jeszcze przed ich premierą;
- rabaty na zakupy i unikalne kody dla Twoich obserwatorów;
- współpracę w tworzeniu treści na nasze media społecznościowe.
Jeśli czujesz, że to coś dla Ciebie, napisz do nas, opowiadając o sobie i o tym, jak chciałbyś współpracować z MiaBox.
Tak, oferujemy personalizację wielu naszych produktów, dzięki czemu możesz u nas zamówić:
- świecę z dedykowanym podpisem lub etykietą, np. z imieniem, datą czy inspirującym cytatem;
- tabliczki florenckie w wybranej kompozycji zapachowej – ich zapach dostosujemy do Twoich preferencji;
- zestawy prezentowe – skompletowane na Twoje zamówienie, pięknie zapakowane, gotowe do wręczenia.
Personalizowane produkty MiaBox to rozwiązanie idealne na wyjątkowe okazje, takie jak urodziny, ślub czy rocznica.
Twoja opinia o naszych produktach i naszym sklepie jest dla nas niezwykle ważna. Możesz nam ją przekazać na kilka sposobów:
- bezpośrednio na stronie produktu – każda recenzja pomaga innym klientom w wyborze;
- w mediach społecznościowych – oznacz nas na Instagramie lub Facebooku, a być może udostępnimy Twoje zdjęcie;
- wysłać do nas wiadomość – jeśli masz jakieś uwagi lub sugestie, zawsze chętnie je wysłuchamy.
Dzięki Twojej opinii będziemy mogli jeszcze lepiej dopasować naszą ofertę do Twoich oczekiwań.
Wierzymy, że małe decyzje mają wielkie znaczenie. Możesz wspierać nasze proekologiczne działania, wybierając:
- minimalistyczne opakowania z recyklingu – w ten sposób zmniejszamy ilość odpadów;
- produkty wielorazowego użytku – np. świece w szklanych słoikach, które możesz ponownie wykorzystać;
- świadome zakupy – wybierając same naturalne składniki, wspierasz produkcję bez jakichkolwiek syntetycznych dodatków.
Dołącz do naszej społeczności zero waste i pomóż nam dbać o naszą wspólną planetę!
Od czasu do czasu bierzemy udział w targach lub innego typu imprezach, podczas których możesz zobaczyć na żywo nasze produkty i posłuchać, jak powstają wyjątkowe świece zapachowe, kadzidła i tabliczki florenckie MiaBox. Podczas takiej wizyty na naszym stoisku dowiesz się:
- W jaki sposób i dlaczego tworzymy ręcznie nasze produkty.
- Jakie składniki wykorzystujemy.
- Jak komponujemy unikalne zapachy.
Śledź nasze profile w mediach społecznościowych, aby nie przegapić kolejnej okazji do spotkania!